1. Livrarea


1.a Livrarea produselor se face oriunde in tara (Romania), prin intermediul unor firme de curierat rapid.
Termenul de livrare al produselor este cuprins intre 1 si 7 zile lucratoare, in functie de tipul livrarii.
Livrarea produselor se face prin firma de curierat FanCourier sau Posta Romana.
Pentru livrarea Standard a produselor prin intermediul curieratului rapid se va percepe o taxa de transport in valoare de 20 lei pentru localitati, iar pentru persoanele ce stau la o distanta mai mare, se va percepe o taxa suplimentara. Tariful la Posta romana este de 15 lei.
Datorita programului firmelor de curierat, in weekend nu se fac livrari. Acestea se efectueaza doar in zilele lucratoare, de luni pana vineri. Inainte de a livra coletul, veti fi contactat telefonic de catre curier pentru a confirma prezenta dumneavoastra la adresa mentionata.
 
1.b In cazul in care clientul nu este gasit la adresa mentionata, in intervalul orar stabilit de comun acord, curierul nostru va reveni inca o data dupa ce reuseste sa ia contact cu acesta, dupa care comanda va fi anulata si produsul returnat la sediu LIZZET, clientul urmand sa suporte costurile unei noi livrari, indiferent de valoarea produselor comandate. Adresa de livrare a produsului se va confirma impreuna cu consilierul clienti LIZZET, numai in scris prin email. 
În cazul clienților care au in istoricul comenzilor livrări refuzate , LIZZET își rezervă dreptul de a nu expedia comenzile ulterioare decat dupa efectuarea plătii in avans a acestora. 

1.c Receptia produselor reprezinta acceptul clientului ca produsele au ajuns in stare buna si functioneaza si o reprezinta semnatura pe documentele fiscale legale. Factura constituie contract de vanzare/cumparare conform legislatiei romanesti in vigoare. Clientul isi exprima acordul explicit la semnarea facturii cu privire la faptul ca a primit produsul (produsele) care este (sunt) conform cu comanda si cu nevoile acestuia.

1.d  LIZZET isi rezerva dreptul sa intarzie sau sa anuleze livrari ale produselor comandate daca acestea nu pot fi onorate din motive independente de LIZZET care includ: incendii, explozii, inundatii, epidemii, greve, actiuni guvernamentale, razboaie, acte de terorism, proteste, rascoale, tulburari civile sau alte impedimente de forta majora conform uzantelor legii romanesti.


1.e Valoarea maxima a daunelor ce pot fi platite de LIZZET fata de orice client in cazul nelivrarii sau a livrarii necorespunzatoare este valoarea sumei incasate de LIZZET de la acest client.

2. Returnarea produselor


1.a. Clientul LIZZET poate returna produsele achizitionate, in urmatoarele situatii:
1.a.1. Produsul care nu este conform cu specificatiile de pe site 
1.a.2. Coletele ce prezinta deteriorari severe
1.a.3. Produsele ce au fost livrate gresit 
1.a.4. Produsele care au marimi (grosimi) eronat comandate 
1.a.5. „Consumatorul are dreptul de a denunta unilateral contractul la distanta, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile calendaristice de la primirea produsului sau, in cazul prestarilor de servicii, de la incheierea contractului. Singurele costuri care pot cadea in sarcina consumatorului sunt cheltuielile directe de returnare a produselor“ conf. O.U.G ( Ordonanta de urgenta a Guvernului ) nr. 34/2014, pentru persoanele fizice ce achizitioneaza produse din siteuri, folosind tehnicile de comunicare la distanta, aplicandu-se definitiile cuprinse in O.U.G ( Ordonanta de urgenta a Guvernului ) nr. 34/2014. 
1.b. Clientul este obligat sa notifice LIZZET, intentia sa de a returna produsele achizitionate, prin orice mijloc de comunicare scrisa (e-mail/fax/etc comenzi@lizzetstore.ro, ) in termen de maximum 14 zile calendaristice de la primirea produselor si/sau serviciilor, in cazul art. 13.a.5.
1. c. Clientul este obligat sa notifice LIZZET, intentia sa de ai fi inlocuite produsele achizitionate, conform art. 13.a.4, prin orice mijloc de comunicare (e-mail/telefonic/etc) in termen de maximum 14 zile calendaristice de la primirea produselor si/sau serviciilor, in conformitate cu art 13.a.5.
1.d. Clientului care a notificat LIZZET conform art 13.a.2 / art 13.a.3, ii revine responsabilitatea de a se asigura ca produsele la care a facut referire vor fi returnate la LIZZET in maximum 14 zile calendaristice de la data expedierii notificarii, in caz contrar LIZZET  considerand cererea nefondata/invalida.
1. e. Clientul LIZZET nu poate returna produsele achizitionate prin intermediul unui Contract, si/sau nu poate pretinde oricare alte daune-interese/despagubiri, in urmatoarele scopuri sau situatii:
1.e.1. Inlocuirea produsului achizitionat cu un alt produs cu alte specificatii sau de un tip diferit, exceptie facand situatia prevazuta la art. 13.a.4. 
1. e.2. Cererea de returnare in cazul art. 13.a.2 sau 13.a.3 cauzata de oricare situatie prevazuta la 13.1 are data de expediere care depaseste perioada de 14 zile calendaristice prevazute conform art 13.1.5, din ziua lucratoare urmatoare datei contractului onorat. 
1. e.3. In cazul returnarii produsului cu una dintre cauzele declarate in art. 13.1, produsul returnat nu este in aceeasi stare in care a fost livrat (in ambalajul original cu toate etichetele intacte si documentele care l-au insotit).
1. f. In cazul rambursarii contravalorii produsului, aceasta se va face in cel mult 14 de zile de la data receptionarii produselor, prin virament bancar.
1. g. In cazul inlocuirii produsului cu unul identic, conform 13.1.4, inlocuirea se va face in conditiile si limitele unei comenzi normale.
1. h. In cazul in care Clientul care a returnat un produs in conformitate cu prevederile art 13.1.4, iar LIZZET nu dispune de un produs identic pentru inlocuire, acesta va oferi clientului contravaloarea produsului si in conformitate cu 13.6.
1. i. Contravaloarea serviciilor suplimentare incluzand dar nelimitandu-se la transportul produselor, achitata de catre client, nu se ramburseaza.
1. j. In toate cazurile, cheltuielile de returnare/re-expediere vor fi suportate de catre client 
1. k. Ruperea etichetei atrage dupa sine scoaterea produselor din categoria celor returnabile